FÖR MYCKET KÄRLEK

Mina tre senaste helger har varit så najsa. Min första helg var jag med ida,Maja och Sara också blev det att vi drack lite men det fanns ingenstans att dra och sen andra helgen åkte jag,Fanny,Emma och Sofia på chillkrök hos en som hette Adam och dagen efter var jag hos Sofia hela dagen och på kvällen drog jag,Emma och Sofia till en som heter Gustav och chillkrökadr och hade askul där, finns alldeles för roliga människor där och min senaste helg så festade ja med Ida och Maja hemma hos Idas kille och de var också kul och sen i lördags hade Fanny födelsedagsfest så jag,Sofia och Emma drog dit och kul vare och på söndagen var vi med på födelsedagsfiket och nu i helgen imorrn på alla hjärtans dag kommer jag göra middag och äta massa onyttigt med Sofia och Emma hos Emma och sen får vi se på lördag. Men fyfan vilka bra vänner jag har. De betyder verkligen allt för mig och även min bror,min syster, mina katter och mamma. All kärlek till dem. Jag fyller förresten 18 om fyra veckor wohoo.       

  






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0