FÖR BRA

Veckan har gått fort och allt har varit så bra, har varit med Sofia måndag, torsdag, fredag,lördag och söndag. Hon är verkligen så bra. I torsdags drog jag på en plåtning fick vara nunna och pirat och det var askul. I fredags hade vi avskedningsmiddag för rebecca jag och Sofia och det var jättemysigt. i lördags hade ja min första riktiga visning wooho för kérastase och det var så kul men jag kom hem tolv och drog till Sofia då haha. I måndags fikade jag med tjejerna och sedan gick jag ox Sofia till Max och ghillade haha och nyss var jag med Sofia haha. Hon är verkligen så bra

https://cdn2.cdnme.se/2023916/6-3/pic_522768709606ee3741e18814.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0