Nässelfeber

Ja jag har råkat ut för det. Komiskt nog så har jag bränt mig på en nässla när jag jobbade i fredags. Så det ser ut som om att jag har värsta hudsjukdomen. Men som tur är har jag fått medicin woohoo. De är väldigt snabba i Uppsala. Längtar så mycket till Sofias födelsedagsfest på lördag eller Ah det är ALMAs fest men vi firar Sofia. Kommer bli så kul. Jag har både gjort svenska och matte idag för vi var lediga.  Jobbade som sagt tisdag-fredag, men de kanske jag berättade. Längtar tills bilderna kommer. Jag lekte med Maja, Ida, Sara och håkon i helgen och det var kul. Dock så var det ett tag sen men så blire ibland. Ja livet rullar på annars. Hoppas utslagen försvinner sakta men säkert.      En bild från i tisdags
 Och detta för presskonferensen.            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0