ÄLSKART

Så mycket händer nuförtiden. Men jag,Sara, Ida och Maja var i fredags och vi kollade film och åt osv och alla sov hos maja ocksp sen på lördagen hängde Lollo också med ut på sjön och vi fick inte igång båten men vi fick hjälp efter en halvtimme och sen ute på sjön fick vi inte igång och då vi några bogsera oss haha och sen drog alla vi till Becca och spelade kubb och yatzy och sedan till Tierp för att vi skulle köpa godis men jag, Sara och Ida drog till karlholm men sen ville Teddy att vi skulle komma så vi drog en spontanare till Solna, eller Ah va tänkt så i Uppsala så svarade han inte så då tog jag 06:35 bussen hem imorse så jag har inte sovit så mycket idag men en skön helg med bra vänner. På tisdag drar jag och Ida till karlholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0