TJEJEN SOM INTE KLARAR ENSAMHETEN

jag e fan sjuk, men jag klarar inte av att vara ensam hemma :( 
dem här två kvällarna har varit hemska. vet inte varför det känns så.
förut älskade jag att vara hemma själv och njuta. men just nu vill jag bara ha någon här så jag slipper tystnaden och ensamheten. utan katterna vet jag nog inte vad jag hade gjort. då hade jag säkert fått en panikattack eller något. mår bara allmänt dåligt och ja. älskar att mojje ligger hos mig varje natt, jag behöver närhet. den katten är verkligen otrolig. min syster skrev värsta fina kommentaren och jag vill bara ha hem henne nu :( jag blir deprimerad av det här. förlåt att jag klagar men det är min blogg..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0