glad tjej

ja idag var jag först på mikas för att träna med mina skor och dino&johan tyckte jag hade utvecklats mycket sen första gången och det var ju kul att höra. sen skulle jag på min casting för Hope. jag råkade komma en halvtimme försent pga mitt jävla lokalsinne och hur jag läser kartor lol. menmen det kändes bra iallfall och sen kom jag hem runt kvart i sju. har gjort lite research på idi amin, har utställning imorrn i skolan så måste ju ha lite pluspoäng ;) så håller på med det nu så det blir tillräckligt med text. imorrn ska jag plugga natur, har näämligen naturprov på torsdag. så bara sätta igång jajamän. jag är fan glad nu ja. har bestämt att jag ska träna 15/30 min om dagen att gå med högklackade skor så jag blir riktigt säker. eftersom prada har ju frågat efter mig osv. menmen slut med skrytande. hihi längtar lite tills imorrn då får jag träffa brudarna, de är bra :* aja fortsätt med allt ni gör, hörshej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0