EN BRA HELG

helgen har varit grym, i fredags så var jag hos lollo med alla då, och sen på natten så blev det bar att jag,maja&jocke sov där. jag&maja badade hemma hos lollo i iskallt vatten hahaha och ja, kvällen var jävligt skön. Jag kommer verkligen priotera känner jag nu, kommer alltid älska er mina homies, sen igår så åt jag på restaurang och sedan blev jag hämtad av jocke och maja, så åkte vi på epaträff, det var kul, hellre det än vara hemma juu och sen skjutsa dom hem mig, så det var min kväll och idag har jag gått runt på centrumet lite och lånat en bok (fattamanju) och bara tagit det lugnt och jag fick veta att jag klarade naturprovet , såhär glad är jag åt det :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D nu sitter jag och kollar på kläder, skor och allt man kan tänka sig. imorrn ska jag gympa med louise och felicia, jag kommer vara helt död, hahaha aja lika bra att jag börjar nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0