ÖVERNATTNING I SKOLAN

eftersom det dampar på mobilen så får jag väl skriva på datorn.
hade övernattning igår i skolan, men jag sov ingenting så har fortfarande inte sovit någonting, så snart tänkte jag göra det hihihih. vi körde leka och hade allmänt kul med varandra, älskar klassen
sen körde vi anden i glaset och fyfan va hemskt det är, gjorde de i tre timmar ungefär och jag fick svar på så konstiga frågor, men de va också coolt och nu tror jag på anden i glaset också. woopwoop
så imorse var ju alla väldigt seg och ja så har det varit. har tyckt att det varit jättekul och bra att vi gjorde något gemensamt :d
 
 
 
 
 
 
klockan sju på morgonen, en pigg wiick (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0