DAG 12 BERÄTTA LITE OM DINA BÄSTA VÄNNER

jag har tre styckna tjejer som jag tänkte skriva om. det är alltid svårare att säga i verkligheten vad man tycker om sina vänner eftersom man tar dom förgivet och det är svårare att säga med ord än att skriva det och jag hoppas ni blir glada, för ni är värda varje ord, och vi kommer ha 4 grymma dagar tillsammans nästa vecka i Stockholm. puss på er mina fina ♥

Maja
, hon är en för jävla bra tjej på alla sätt och vis, hon är snäll, omtänksam, söt,snygg,gullig,rolig och ja allt man kan tänka sig. vi har hållt ihop sen sommarlovet till sjuan trorja (bra där) men iallfall, även fast vi inte umgås varje dag så varje gång vi är så är det alltid som förut, så om vi inte har träffats på en vecka och leker med varandra, då är allt precis som vanligt och det är så sköönt och med henne kan man prata om allt och göra allt det galna, har många minnen med dig ja, så jag hoppas vi försöker leka med varandra trots att vi kommer gå på olika gymnasier, för jag vill inte släppa dig ännu min fina vän.

Ida
, hon är också en grym tjej på alla sätt. man kan säga att jag har känt dig längst, var bästis med dig i 4an också, men i åttan trorja så frågade jag&maja om du ville leka med oss och sen dess har vi lekt med varandra flera gånger, rolig tjej, snygg,snäll,omtänksam och hon har stått ut med mycket, men som sagt vi har funnits där för dig när du har mått dåligt, för när du mådde dåligt så mådde jag också lite dåligt inombords. Det är också lätt att prata med henne om allt och i sommar tycker jag då allt att vi ska göra ännu mer tillsammans, hoppas vi också försöker leka med varandra trots att vi kommer gå på olika gymnasier, för vill inte släppa dig ännu min snygga vän.

Sara
, för jävla grym tjej det här också, bra rolig, snäll, snygg och allt man kan tänka sig. Du är den jag umgås mest med i skolan eftersom vi sitter bredvid varandra och du är alltid så jävla sköön och bara klockren hela tin. tycker faktiskt att det är lite synd att vi inte umgås så mycket på fritiden, men i sommar ska det bli mer tycker jag allt. Vi lekte mycket när vi var små också och vi är rätt lika i sättet och hoppas att vi försöker leka med varandra trots att vi kommer gå på olika gymnasier, vi är ju trots homies, right? haha för vill inte släppa dig ännu min lennart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0