Why do pictures never change but people in them do?

jävla bra fråga det där, det är tragiskt men det är sant,
så jaa igår vare slappt och gjorde lite skolarbete
träningen blev inställd för det snöade som fan idag juu, bara onödigt
aja, sen ska jag väl ta och läsa lite på kemin för att känna att jag har koll på den
3 prov den här veckaa, ja man e ju taggad...
kan inte bara lovet komma hit nuuuuuuuu, jag känner att alla har hittat balklänning utom jag
och skor, hmm får se om det blir klackar eller ej, kommer bli 200 cm lång , men kommentarerna jag har fått
är rätt snällla såå, hmm maybemaybe
fick mina byxor jag beställde oocksåå, satt som smääckk
tro det eller ej men jag har fått smalare ben höhö, och det är inte byxorna på bilden lol





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0