ja

90 frågor om mig!

1. Fullständigt namn? Viktoria Persson
2. Ålder? 16
3. Längd? 1,78 typ
4. Ögonfärg? gröna
5. Smeknamn? viickis, wiicks, wiicksen, wiick, sen finns det väl andra oseriösa med
6. Vart bor du? i söderfors
7. Vad gör du på fritiden? Är med kompisar, träna, sitta vid datan, chillar
8. Beskriv ditt utseende! jadu, jag har brunt hår, normalsmal, ja ni ser nog hur jag ser ut 
9. Hårfärg? men brunt ju
10. Vad föredrar du, rumpa eller bröst? tycker mittemellan på båda ja
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? att jag kan vara lite kontig ibland hah
12. Vad är din svaghet? dåligt självförtroende måste jag säga, tragiskt men sant
13. Skostorlek? 38-39 beror påå
14. Hus eller lägenhet? lägenhet måste jag säga, sköönare
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet? nej, det håller jag för mig själv 
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? ibland, men det blir att jag inte kollar in i speglarna annars haha
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? ibland mycket och ibland fuck it, men visst klart man bryr sig
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra i ordning? oj hmm, tvätta ansiktet trorja eller naveln
19. Någon vana? att jag inte brukar borsta håret haha
20. Lyckotal? 14 såklart, älskar't

VÄNNER/FOLK

21. Vad heter din bästa vän? har tre som ligger på topp juu
22. Hur många vänner har du? vet inte riktigt
23. Anser du dig "känd" i ditt område? haha vilken fråga men lite kanske då, man vet ju vilka som bor här osv
24. Vet många personer vem du är? det vet jag inte, kanske, kanske inte
25. Hör man ditt namn på skolan vet alla vem du är? nej inte alla haha
26. När var du senast med någon kompis? i tisdags
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? nej
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? Ida
29. Vem sov hos dig senast? Ida&Maja

ROMANTIK

30. Är du romantisk? nej det tror jag inte
31. Har du gått på en strandpromenad med en kille/tjej? yees
32. Har du varit på semester med din kille/tjej? nej
33. Tycker många om dig? haha vilken fråga, det kan inte jag svara på
34. Älskar du många? om jag ska vara ärlig så nej
35. Hur långt vill du gå med din kille/tjej? har  redan en såå
36. Tänker du mycket på utseendet hos din kille/tjej? lite kanske
37. Vågar du säga "JAG ÄLSKAR DIG" i verkligheten? ja men kan ha svårt med det
38. När var din första puss? dagis haha
39. Pussat medsatta könet? yees

FRÅN KRAM TILL SEX

40. Har du kramat det motsatta könet? yees
41. Har du någon gång bara velat gå fram och krama någon? yees
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? yees
43. Har du pussat någon i det motsatta könet? yees
44. Har du pussat en främling? haha jaa
45. Har du pussat den du tycker om? men jaa 
46. Har du pussat någon inför folk? jaa
47. Kysst någon inför folk? jaa
48. Har du hånglat med det medsatta könet? trore
49. Hur många har du hånglat med under en kväll? 1
50. Vem är ditt bästa hångel? venne
51. Med vem var ditt första hångel? venne
52. Har du hånglat med en främling?  ja
53. Skäms du över att hångla inför folk? nejdå, kanske lite 
54. Haft sex i någon annans säng? ja
55. Haft sex överhuvudtaget? ja
56. Haft sex med medsatta könet? nej
57. Haft sex med mer än en person på samma kväll? nej
58. One night stand? nej
59. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? yees
60. Har du gjort något av detta med det medsatta könet? inte haft sex med en brutta heller

TANKAR OCH SKIT

61. Har du någon fobi? jag ogillar spindlar och trånga utrymme rätt rejält
62. Har du någon allergi? neej
63. Vad tänker du på innan du somnar? jadu, det är tammefan allt de
64. Vad är det första du tänker på när du ser en person? beror ju helt på vem det är

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA

65. Vad tycker du är dom gulligaste orden en kille kan kalla dig? fin kropp, vacker, ser ut som en modell osv :) 
66. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? ojoj, hmm beror på humöret
67. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? man ska aldrig försumma sina vänner för sin kärlek, så äre bara.
68. Hur ofta tänker du på killar? ja det händer väl

SKULLE DU

69. Kunna byta liv med någon? Ja
70. Isåfall vem? Adriana Lima, grymt snygg tjej de
71. Vad skulle du gör om du fick byta liv med det motsatta könet för en dag? stå och kissa, runka
72. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? haha nej
73. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en vän leva? jo men det är värt det.
74. Kunna sova ute på vintern? Ja
75. Kunna flytta till ett annat land, vilket isåfall? inte nu, men sen kanske till USA, hade varit häftigt
76. Kunna slösa cigaretter och droger för att du mår dåligt! nej faktiskt inte

KLÄDSTIL

78. Anser du dig själv ha en speciell stil? nej
79. Vad klär du dig i oftast? jeans och tjocktröja, för det är sköönast
80. Tänker du alltid på vad du tar på dig? nej
81. Klär du dig dyrt? nejdå
82. Vad kör du på? det jag känner för
83. Vanligt eller något annat? Vanligt

SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

84. Pussat någon? nej
85. Haft sex? Nej
86. Ringt någon? ja
87. Blivit uppringd? ja
88. Funnit kärleken? men de har gjort för ett tag sen
89. Suttit på facebook? Ja

SISTA FRÅGAN

90. Hur lång tid tog detta? allt för länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0