stockholm (L) wohob

jag har haft fyra underbara dagar i stockholm med brudarna
i tisdags så var vi ju med skolan på riksdagen och medeltidsmuseét ,det var tråkigt
sen drog vi runt och kollade lite och sen åkte vi till saras moster som bor i hammarby sjöstrand
jättefint där och lugnt där, hade lätt kunnat bott där, så när vi kom dit handlade vi lite
vi köpte godis för 155 kr haha, inte ens slut än, men på onsdag så åkte vi och fikade och sola lite och sen till vasamuseét och sen var vi tvungna att vänta på att kungen skulle åka förbi och då såg vi honom också
så på tordag blev det grönan :D och den dagen var ju grym på alla sätt, åkte allt det som jag inte vågat förut
och dagen var bara helt grym med dom, vi kom hem runt halv elva då trorja och ja på fredag åkte vi tidigt
och stannade i uppsala och shoppade, jag köpte sminkbortagning och en tröja, så vare med det och på kvällen lekte jag med ida&maja och vi kollade på film, tack för dom här dagarna brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0