lite bilder vava

min dag igår var rolig och jobbig på samma gång, man fick vänta efter man hade gjort sin del av filmen i typ 4-5 timmar kanske, sen fick jag spela in något med två killar och sen skulle alla dansa och göra något eget,
så ja det va kul, man kände sig verkligen ompysslad där haha,  tur att jag hade med mig mamma annars hade jag nog haft jättejättetråkigt där i mellan, ingen att prata med eller så haha, sen kom jag hem halv nio och då drog jag&milla och kollade på bigbrother finalen, grymt att hanna vann ju, fast det visste man redan och idag vann vi skolfotbollen, så jävla najs och imorrn åker jag till stockholm med klassen och sen stannar jag där med maja,ida&sara i några dagar så kommer inte kunna uppdatera
lite bilder från i fredags och i söndags




kanske ska börja ha backslick? rätt sköönt, man får ju inge hår i ansiktet, haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0