Ibland kan det vara svårt att släppa taget

jag har sommarlov och då kommer inte uppdateringen vara lika bra
i fredags så träffade vi på linnéa och hon var nog övertrött men rolig haha och hon gick runt med oss en liten stund innan hon skulle till tandläkarn, sen köpte jag två bhar, två linnen, ett par shorts och en bodylotion
sen när vi kom hem så hade jag&maja picknick vid templet, så alla som hörde musik därifrån
det var vi haha , vi hade jättemysigt och roligt sen gick vi hem till mig runt ett trorja och sov
så på lördagen vakna vi 12 trorja och åt frukost och bara slappade, peter skulle komma men han vågade ej
så vi hjälpte till att laga mat hos maja och chilla sen vid datan och sen klockan 12 gick jag hem och idag hälsade jag på min bror som har flyttat till hus i Tobo och sen har jag duschat och packat massor, för ska till alex imorrn och vara där ett tag så kommer inte bli någon uppdatering trorja, åker in före för att vara med maja i stan lite och träffa henne innan jag åker iväg, kommer sakna min skrutt jaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0