PEOPLE CHANGE, MEMORIES DON'T

ön igår med becca, helt sjukt alltså, träffade på lollo&lelle där så vi var med dom
och sedan var vi med emelie,hanna och marina lite också , gick runt och hade kul
sen sov vi i freddies tält och jag har nog aldrig sovit oskönare, inge kudde och ingen madrass
bara jävla täcke haha, tur att emil värmde lite,  så sov typ ingenting men på morgonen la becca&jag i bilen och sov lite då&då , och sen runt 12 skjutsa han hem hos, så då drog hon hem och jag la mig och sov en stund och jag låg och sov i badkaret också, heelt sjuukt, blir nog inge jobb imorrn sköönt på ett sätt , så får vi se vad som händer då , snart kommer bebisarna hem, wohoohoh, tack för kvällen alla folk man träffade ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0