You always say this is the last time

i fredags så kom ida till mig och sov här, det var kul
och ja på lördag drog vi till maja och sara kom det, vi gjorde tacos och öppna våra julklappar
jag fick ett läppsyl,hårspännen, roliga drickglasögon och en peeling, fan grrymt ju, sånt man behöver
så tack tjejooor, sen hem till mig och spela spel och vara lite flummiga och sen kom jonas hit med
och tillslut så sov ida&jonas hos mig, men känns som jag inte alls har sovit så mycket , eftersom jag la mig 5
vakna sju på grund av ida för hon skulle fråga om något så väcker hon mig en timme senare och en timme senare
och sådäraa, liite jobbigt men nu ska jag bara chilla här i min säng och imorrn ska jag till gävle.
som sagt nytt år, nya tag, nya mål. blir godisförbud när skolan börjar och börja träna mer








trodde jag var cool eller något sånt




ja nu var bildbomben slut. hoppas ni hade kul iallafaaallllllll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0