YEAH

i tisdags så lekte jag med sara,maja&ida på kvällen, vi hade kul och sen sov sara hos mig och vi flummade mest på kvällen haha, igår så var jag&sara ute med tasse och chillade och sen var vi med maja&ida också, så hämtade jag&ida grejor hos ida och sen sov hon hos mig och idag skulle vi egentligen åka till majas stuga, men det hade blivit ett missförstånd , så vi åker imorrn istället och är där tills på söndag, så ida sover här idag också, så hoppas på trevligheter!
trots att det inte finns någon el eller vatten, haha och SOLO tidningen kommer tydligen ut imorrn eller på tisdag, kul!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

hej :) är jättenyfiken på din modellkarriär osv.. hur började allt?? skulle vara jättekul och veta :) Kram Sara

2012-08-11 @ 02:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0