SVAR PÅ KOMMENTAR

nu varer såhär att en tjej hade kommenterat att hon undrade hur min modellkarriär började,
jag var i uppsala på dagen på valborg och där satt jag&maja på en bäänk och vilade, för det var sjuuukt varmt då,
så kom Johan fram och sa att jag jade potential och att jag verkligen skulle kontaka dom igen, så då gjorde jag det nästan en månad efter och så började de, Johan tog bilder på mig och jag fick fylla i ett papper, de brukar ta flera veckor innan man får veta om man är med, men jag fick veta direkt haha , jag skulle inte ens till uppsala, maja tvingade dit mig, så nu har dom sett mig så vi väl se hur det går :) än så länge trivs jag med de och alla är jättetrevliga, fast lite jobbigt äre allt, inte så enkelt som alla tror
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0