NÄR TVÅ SAKER KROCKAR

idag vare rätt chilldag, hade ingen idrott, han pratade bara om sitt liv och sen gick vi dit och sedan hade vi rast i två timmar typ, så då gick ajg runt och chillade med louise&philippa, så sen hade vi företagsekonomi i två timmar, jag tycker det är tråkigt haha men får väl se om det blir roligare, sen kte jag till ungdomsmottagningen och ja, fick veta att jag skulle vara med på modevisningen imorrn, det svider att jag tackade nej, men så äre i livet, man kan inte alltid säga ja till allt, okej visst det händer inte många gånger i sitt liv, men skolan går först och jag får lite panikångest när jag ligger efter och sen så trivs jag så jjävla bra nu, så blir inge för mig imorrn, även fast det är en av mina högsta önskningar att gå på en catwalk så blev det ett nej, så lite ledsen och sur var man väl, men fick liksom veta det idag och de är imorrn, ganska taajt och jag vill verkligen gå i skolan och jag är inte värsta modefreaket heller så, hade ändå fått gått för någon med konstiga kläder, man får väl hoppas att det kommer nya chanser senare i livet.
älskade syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0