CASTINGS TWO DAYS

båda de här dagarna har varit grymma på två olika sätt!
igår gick jag till  åtta castingar och jag&mamma gick runt med en mamma&dotter från göteborg, och dom var jättetrevliga så nu har jag en ny modellvän, kul tycker jag! de flesta verkar så bitchiga, hahaha...
och idag for jag&mamma själv för hon skulle ej dit, och vi tog en turistkarta och drog iväg och det var mindre idag och vissa var inställda så de blev 6, så får se om de blir något, men gu va trött man är i kroppen och mina skavsår, alltså fyfan, men fanns ju trevliga tjejer&killar igår också ju. så nu är jag helt slut kan man säga. snart börjar man skolan woohoo och jag har fått veta att det är 45 som har sökt det jag har sökt och dom ska dela på't, hoppas jag får gå med alla ekonomer, aja nu tänkte jag ta ett fotbad och sedan sova och vara glad över att jag inte behöver göra något imorrn, hoppas ni har haft bra dagar i skolan eller på sommarlovet ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0