alla har sina brister

jag kan ju börja skriva om min helg.
i fredags så hänkade jag&maja med ida hem, så chillade vi runt och sen drog vi till gårn för ida ville det,
men där äre ju så värdelöst, så sen kunde inte jag maja hänka på till ida för hon hade inget busskort,
så jag hänkade på och sov där, så på lördag så var vi ute och njöt av vädret och sen på kvällen kom maja,
och sen helt random drog vi till östervåla och sov hos richard
det var faktiskt väldigt kul, men lite drygt att man bara fick sova 3-4 timmar
såå upp och ta massa bussar hem, och sen blev det match, men jag var inte riktigt taggad
sjuukt trött och ingen bra frukost , så efter att jag hade nickat fel, blev det inge mer spel
kände mig bara så himla yr och mådde verkligen illa. så matchen blev 4-0 trorja
min helg blev väldigt lyckad, så tack för den allaaa
och idag praoade jag&sara på hemköp, det är helt okej där faktiskt, fast fattar inte varför folk skulle vilja jobba där egentligen, ajaa nu blire tvmys hela kvällen lång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0