I just don't wanna face this battle alone

ja, framtidsdag idag också, sista imorrn och jag känner fortfarande inte vad jag ska gå för program..
jag hatar sånt här, på ett sätt så skulle jag vilja börja med en kompis, men ändåå inte, för att testa att gå själv och skaffa sig nya kompisar med, aja, och jag vet inte om jag kommer blogga mer förrän om några dagar,
är inte på blogghumör direkt, så den får stå och chilla ett tag. (fast jag lovar att det typ baera kommer bli typ 2-3 dagar, sen kommer jag vara tillbaka) brukar alltid bli så, men nu tänktee jag beställa hem lite kläder och bli ännu gladare än va jag är och sen plugga lite engelska, så var det dagens liksom, fast jag har ju inte berättat att jag klippte mig igår och jag blev nöjd, fast det var lite kul att ingen märkte att jag hade klippt bort typ 4-5 cm :)
mammas dator, en fin tiger på ölandsdjurpark, så vare med det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0