Ibland undrar man ju

fick mvg- på mattediagnos, lite förvånad faktiskt, men såklart nöjd över det.
bara allmänt chill ju, plugga lite på spanskaläxan sen och sen bara grey's
bara fint det här. jag kollade på värsta pojkvänsakademi idag, för jag hade spelat in det. Christian där, han är ju fan dum mot sin tjej. att han säger till andra tjejer att dom är mycket finare än hans tjej när hon är med och att hon borde vara smalare. jag skulle inte ens vara tillsammans med en sån kille. hennes självförtroende ökar inte direkt, jag skulle verkligen bli ledsen, jag skulle tycka det var jobbigt om min kille var så, för man säger verkligen inte så till en tjej. visst, killar kan också vara osäkra, men ändå. men ja alla är som de är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0