play some fotboll

det är typiskt, när man väl göra illa sig, då vill man spela fotboll
hur mycket som helst, sen när man är frisk, då äre såhär mittemellan
så är det för mig, eller det har varit, ibland tyckt att det varit tråkigt
ibland hur kul som helst, det varierade, hur peppad jag var för träningarna&matcherna
men nu vill jag spela fotboll som bara den, jag vill spela match, vara med i spelet,
inte kolla på, så äre va jag känner.
dags att kolla igenom allt igen och sova
btw, fick mina tröjor från junkyard idag, höhö, mina björkvin tröjor, bara jag som älskar det märket
men det gillas mest, älskar att vara lite egen med sånt dära, jaja
ni får cpbild, ibland jaa ni ser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0