Have you ever done something you can’t change?

I have, jag vet inte varför, men på kvällarna är det faktiskt skönt att skriva av sig
så idag blire bara att jag lider verkligen av att vara lång, jag skäms verkligen över det
det är en skam, så fort någon säger att jag är det, så känner jag hur sårad jag blir
men jag kanske inte visar det, men det gör verkligen ont, finns ingenting man kan göra heller
än att leva med det..även om folk bara säger att jag är modell-lång och borde bli modell, och?
jag vill ändå vara kortare, jag mår inte bra av att vara såhär lång, det är därför allting går ner
självkänslan, självförtroendet.. men jag försöker ju att inte tänka på't, men det är inte så jävla lätt
om man blir påmind om det, då blire bara allt så jävla jobbigt, jag vet att jag är lång, men jag kan inte göra nåt..
ingen är perfekt eller hur var det? fast det finns mycket som är fel på en, om man ändå kunde vara en sån där victoria secret's tjej, himla underbart.. för mig så är dom perfekta.. någon dag kanske man märker att man duger trots allt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar du inte att du kan bli en Victorias secret tjej eftersom du är så lång? :-)

2011-06-13 @ 00:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0