vi ska vara glada över det vi har

ja som sagt, inte uppdaterat eller suttit vid datan
men igår drog man till uppsala fem över elva
hade bara två lektioner igår, väldigt sköönt
hade en väldigt kul dag med ida&maja. haha!
och jag köpte ett linne och ett par byxor
och ett läppsyl och en ansiktskräm, det var mina köp
så elva drog jag hem, så var mammi hemma :D
väldigt sköönt och idag halv tolv drog man till melinscupen med majabaja
och det har varit en väldigt kul dag med massa folk!
så nu sitter jag här i sängen med mini brevid mig och fryser om mina tår.












fick den där grymma tröjan av maja och två armband som hon hade köpt i thailand, naajss


diggar millas ridjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0