ALL I WANNA DO IS LOSE CONTROL

tjohej, ingen bra uppdatering, men det är ju förfan sommarlov nu :D
var ju på stolt&nykter i onsdags, där träffade vi på jonathan och hans gäng, kul de med
åkte massa karuseller, såg ulrik Munther&rasmus seebach och hade allmänt kul
så somna halv tre på natten, så upp klockan halv nio , så skulle man dra till badet,
jag badade faktiskt två gånger, sköönt det, så hängde jag,ida,maja&gustav kvar där lite längre
gustav är en sköön grabb, gillar dig jaa, så avslutning klockan 5 i kyrkan, så sen hem och leka med
maja&ida, så sov vi hos maja och idag har vi inte gjort så mycket eller dom drog till badet,
jag pallade inte dra dit, så jag sitter här hemma och chillar med ett glas läsk, väntar på milla, trots henne födelsedag, och jag är sjuukt nöjd över mina betyg, lite chockad bara, men hade 3 mvg, 7 vg och 4 g,
förra terminen hade jag 2mvg, 3vg och 7g, alltså jag fått två andra ämnen till, ser inte så bra, men ah


Kommentarer
Postat av: jossan

knodd

2011-06-11 @ 15:28:56
URL: http://jossanjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0