On the days I can't see your eyes

det blev ön i tisdags för min del och oj va kul jag hade
träffade på massor med olika människor. jag var med ida&maja där
men sen knuffade en kille som hette johan i mig i vattnet med mobilen, så den är ju helt paj. fast tur att jag fick låna kläder av en kille annars skulle jag dött av att jag frös.
så tack för den, usch hatar människor ibland, men annars hade jag rätt kul. men vi fick ingen skjuts hem,
så vi gick till idas pappas kompis örjan. det var några kilometer dit också, men han öppnade inte, så vi la oss i hans tält på gården, sen ringde ida hennes granne så kom han och hämtade oss, så sov vi hos ida då, somna typ halv sju och vakna halv två, så upp och drog till pizzan och åt frukost där, sen hem byta om, så blev det sommarkväll med dom. så kom hem tolv inatt, så snart blire att åka till uppsala med milla. vi ska ju nämligen kolla på sista harry potter. så snäll som hon så bjuder hon på filmen. Ska bli en underbar dag idag iaf.
två bilder från min mobil innan johan kasta i mig. vi var inne på någons kille toalett, haha! nykter tjej, haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0