så kan det bli

jag kan bli trött på människor ibland,
speciellt dig, jag tror du vet vem jag snackar om
du säger att du saknar mig, vill ha det som förr
så när du bråkar med en annan brud,
det är som att du utnyttjar mig, att jag finns när ni bråkar
sen struntar du i en
så säger vi en dag vi ska vara, och när den
dagen kommer säger du att du inte kan,
så är du med henne istället.. kan du inte bara säga
sanningen istället? jag kommer inte bli sur då.
för jag är knappast förvånad längre, jag tar alltid förgivet att du gör det.
så därför har jag inte orkat brytt mig överhuvudtaget,
så om du saknar mig ,  varför vill du aldrig va med mig då?
dåålig stil, hatar sånt.. blir bara irriterad. fast jag har slutat brytt mig för ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0