On the first page of our story, the future seemed so bright

hejhallå nu är jag tillbaks här :D
okej, ska berätta lite om dagarna då
ja i onsdags åkte vi till emir ,det var jag, becca,nermin,semir&enis
vi hade treevligt där, så ''sov'' vi där , alltså vi var vaken hela natten, höhö
sen på morgonen åkte jag&becca hem till mig och sov två h
så sen gick hon hem, så skynda jag mig att duscha
sen kom björn och hämtade
mig&milla, så åkte vi till dom kolla nyaste harry potter, bra film!
men jag sov typ lite då och då på dagen, var sjuuukttrött
så sen efter bio, hem till dom och chilla
så idag , vakna ett, åt frukost , åt mat så kolla film, sen drog vi hem
och snart ska jag draa till beccaaa och sova däär
hiimla trevligt faktiskt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0