yeah




ag 1 - En person jag vill byta liv med för en dag – och varför

dag 2 - en person jag beundrar / ser upp till

dag 3 - Därför bloggar jag

dag 4 - En första-lista

dag 5 - Mina förhoppningar för 2011

dag 6 - Det här är jag tacksam för

dag 7 - Jag vill lära mig

dag 8 - Det jag vill ha mest just nu

dag 9  – Den finaste sminkningen

dag 10 – Det jag vill ha mest just nu

dag 11 – Finaste sommarkläderna

dag 12 – Mest spelade låtarna 2010

dag 13 – Fulaste kläderna

dag 14 – Finaste vinterkläderna

dag 15 - Mina naglar

dag 16 – Drömskor

dag 17 – Denna person förändrade mitt liv

dag 18 – Klassen

dag 19 – En högt skattad person i mitt liv

dag 20 – Mitt rum

dag 21 - Dröm hår

dag 22 – Min personlighet

dag 23 – Detta äter jag inte

dag 24 – Hur en vardag ser ut för mig

dag 25 - Dagens outfit

dag 26 – Mina planer för sommaren

dag 27 – Kommande helg kommer spenderas med

dag 28 – Vad jag lägger mest pengar på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0