when i'm gone

dag 22, min personlighet

ja, vad ska jag säga om den?
jag är rätt glad av mig trorja
folk kan nog tycka att jag är konstig
när jag verkligen kommer på flummhumör'
men det bjuder vi på, man måste ju få ha kul i sitt liv
ehee

dag 23, detta äter jag inte

typ grönsaker och sånt jag inte tycker om :D
smart jag är ,ehehe

dag 24, hur en vardag ser ut för mig

om man menar en skoldag
går upp, äter frukost, klär på mig, drygar vid spegeln,
går ut till bussen, sitter på bussen och lyssnar på musik,
skolan, där jag drygar med dom flesta, sen hem, sen kolla OC ofc,
äter, kollar mer tv, om jag inte sover, data, tv,skratta dampa
ja konstigt nog äre sådär

bjuder på en 2års eller tre års gammal bild! fint hår jag har där



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0