mz+vp

Vad heter hon ? Maja Zettergren
Hur gammal är hon ? 14
är hon galen ? galen&galen, haha
Vad är erat första minne? när vi var små, när vi lekte hemma hos min pappa, haha
vart bor hon ? Söderfors
Vad brukar hon göra på helgen? leka med mig, träna, chilla
Har ni bråkat någon gång ? vi har aldrig bråkat såhär jätteseriöst tror jaoch det är jag glad för
har ni skrattat tills ni gråtit ? jaaaa
Har du sett henne gråtit ? yes
Vad gjorde du då ? jag är så dålig på att trösta andra, men jag var hos henne iaf
Har hon sett dig gråta ? yes
Vad gör ni i sommar ? oj, vi ska skapa så jävla många minnen som helst!
Vad är det bästa med henne/honom ? Att hon är bäst på alla sätt. Jag älskar verkligen henne. Vi har jämt roligt tillsammans och du är en av dom få jag litar på.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0