OH AH OH AH

skriver såhär mitt i natten, haha. i onsdags när jag var i stan med milla köpte jag
en tröja, en tunika kan man säga och shorts!
så lite annat smått&gott.
så efter det var de match, vi vann med 3-1!
great, men ville ändå ha mina pengar, haha
så sen efter den cykla jag till sara och sov där!
vi hade massa kul och kolla film :)
så idag eller klockan är över 00.00 så igår blir de, vakna jag hemma hos sara,
vi gjorde inte så mycket, sen så skulle jag hem,
så åkte vil till strömsberg och jag var bollkalle där xd
fan, hata alla jävla cpfittmygg! efter de grilla lite hos pappa med milla,
så kom nyss hem från pappa!
snart blir de att lägga sig i sin sköna säng!
seeyaa
blev två random bild sådär bara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0