mina giirls DÄÄÄ

tjaaaaaaaaaaaa, ja igår så vakna jag&maja så åt vi frukost,
sen tyckte vi att de var varmt ute, så vi drog till badet,
och wilma hänkade på dit också! (y)
så var vi där i typ 2h, sen åt jag lite granna,
så har vi varute och cyklat och kolla OTH,
satt vid båtbryggan, träffa på ida&madde där, himla träääävligt! ;d
så sen trääffa vi på albin&becca!
men albin hänka på till wilma sen ;D
så hade vi skoj hos wilma, sen cykla jag hem.
och idag blire att städa förfullt, mamma kommer hem idag,
haha tur att de är lite försenat, för jag orkar verkligen inte städa,
men ibland måste man ju, fyfan va jag hatar vårat internet, det kan bara gå och dö
men blir väl inte göra så mycket mera nu,
seeyaaa





Kommentarer
Postat av: Sophie

Great .Now i can say thank you!

2011-01-19 @ 17:35:56
URL: http://sophie.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0