fotbollen

DAG 12, om fotbollen

jag har ungefär spelat fotboll i 5 år nu trorja
för mig så är de upp och ner för mig
ibland kan jag tycka fotbollen är tråkig
och ibland hur kul som helst
så jag vet inte va jag tycker om fotbollen
riktigt. jag är mittback såklart och målvakt
så då blire mycket träning och match då
men jag tänker spela fotboll nästa år
men får väl alltid hoppas att de där lilla extra
kommer upp i huvudet eller såå..
för de mesta så är jag väldig lat,
kanske därför, men älskar känslan på plan ändå
speciellt om man vinner& vet att alla har kämpat tsm
så de är va jag tycker, men hoppas att jag kan tycka
det blir skitroligt nästa åår, för då kommer de gå bra för mig känner jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0