IF ONLY YOU COULD SEE ME NOW

det blev att sara&ida kom till mig igår istället och det var  väldigt mysigt och kul.
och jag hittade även en skjorta i stockholm och jag älskar den åhå.
har pluggat lite företagsekonomi med mamma på kvällskvisten och vi ska fortsätta när hon kommer hem.
hon förklarar allting så mycket bätttre och imorrn börjar allvarligt för mig. för ska nämligen börja  gymma på mammas jobb och tror nog att jag klarar att inte äta godis på en vecka. nu gäller det såsom för dem som röker haha. för känner att jag börjar bli slappare och jag mår illa av att se det, så imorrn börjar jag och jag ska bli duktig och äta mer frukt och grönsaker. jag gillar utmaningar så nu kör vi! yay
tänkte vaxa ansiktet lite nu ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0