FÖR HÄRLIGT

Dagarna i Göteborg var najs med mina fina fisar. Kändes skönt att då komma bort en stund och nästa år har vi planerat att åka till Ibiza ;) haha. Men vi drog till Liseberg och shoppade. Jag köpte en klänning för 49, så bra kap. Det var väldigt skönt att det inte fanns några mygg där men vädret var inte på vår sida dock menmen. Igår när jag kom hem var det bara att duscha och sen dra till Maja för det var båtfest så hängde med Ida,Sara, Maja och Lollo där oc full blev Jag haha. Sen idag hängde vi vid badet en stund och sen kom mamma och hämtade mg. Imorrn ska jag cykla till ett badställe med milla och på tisdag äre äntligen ön woohoo och drar dit med Maja, Ida och Lollo kommer bli grymt. Ska även jobba på dagen och det är jag så glad för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0