LOST AND INSECURE, YOU FOUND ME

idag lunchade jag med mammi och jag köpte också en jacka, en höstjacka, bra köp där, mycket glad över det.
så sen åkte jag hem och bara kollade på tv och pratade lite med milla&jacob, så sen har jag kollat lite på olika katt sminkningar för kul, fett svåra, men imorrn ska jag köpa diadem (så jag kan göra kattöron) och lite annat smågrejer. sen det här med halloweenfester, det är två som jag vill gå på,men får se vilken jag väljer. ska även vara med brudsen antonia och philippa imorrn, trevligheter som bara den, nu kollar jag lite på klänningar och lite annat smått och gott enbart för kul, gu va det köper känner jag
i brist på bilder säger jag, jag&fina philippaosos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0