gymnasium

tänk snart äre det här med att välja gymnasium.
sånt får man bara ångest på, tror jag ska gå ekonomi
men är inte helt hundra ännu och jag kommer gå själv med
lite trist men ändå lite späännande, hoppas jag fortfarande kommer kunna
vara med mina brudar mycket trots allt, blir ju flytt till uppsala med
allt blir nytt och kaoos, men jaa man måste ändra lite i livet också.
trore blir thorén, fast vet inte riktigt, känns som värsta fina skolan haha
får fan sitta med mammsen sen någon dag och prata om allt det där.
sånt här är ju så grymt svårt och jaa, jag kommer säkert inte komma in
och sen kommerjaag få ig´i något och allt blir barafel säkert
länge leve mitt liv just nuuu. nationellaa nästa vecka också, känner ba wihoo
grymt roligt or not jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0