läppar som läppar, jag älskar iallafall dina

tjohej där alla söta barn och ungdomar!
allt bra eller? själv äre väl bra, ska bara på toa innan jag kissar på mig
jag har varit i sthlm idag ju, heelt trevligt där hos bror, mycket skratt, alltid trevligt
så hare mest varit tjock kväll här hemma, aja, ingen träning imorrn, lite dryygt
men va gör det om 100 år? jag vill att maja ska komma hem, för jag saknar henne mer än mest
och jag kan inte lägga in bilderna från mobilen eftersom jag har mammas, fattar inte varför
jag inte byter, har jag fått en hel ny mobil igen, fast samma, min älskling tillbaka för en vecka sen kanske
aja, nu ska jag sluta skriva skit och fortsätta dryga här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0