Livet

Vill bara skriva av mig lite. Alla som tror att jag tycker att jag är så jävla snygg för att jag är modell kan bara chilla lite. Det är mitt jobb och jag går dit och gör det jag ska. Jag går dit och säger vad de säger att jag ska göra. Jag kollar helheten hur bilderna ser ut inte bara ansiktet. Är så trött på att få höra det. Och jag anser inte att jag är snyggast. Jag skäms till och med att säga att jag jobbar som modell för att folk inte ska få fel vibbar av mig. Men för en gång skull när man är glad att man kan ha längden till något så klagar andra. Aja och om jag lägger upp modeller är det ju för att jag är stolt över mitt jobb, inte att jag är världens snyggaste. Jag vill visa upp mitt jobb och vad jag har åstadkommit hittills. Sverige och avundsjuka alltså haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0