HEJ BLOGGEN

jag är inte så aktiv här, för jag tycker inte det är så himla kul.
men en av de roligaste och häftigaste sakerna jag har gjort i mitt liv måste vara är jag åkte till Paris själv den 2 mars för jag fick visnigen. det kändes så coolt på ett sätt. ett minne jag aldrig glömmer.
sen har jag umgåtts med  mina vänner som aldrig förr. de betyder så mycket. är så glad att jag har träffat alla underbara människor och även de jag har kvar i mitt liv. 
jag fyller även 18 på fredag och jag har längtat efter den dagen i flera år och helgen kommer bli så bra. ut båda dagarna också, kör all in från början ;) 
känner att även denna sommaren kommer bli grym. jag åker även till london med mamma,milla och danne den 24 april och shoppar massor. alltså detta år kommer bli så bra på alla sätt. men åren går fort och snart dör jag haha. nejdå men ah för att följa min karriär, mitt liv eller ja vad som helst så kolla instagram : artigsomfan
har även twitter och heter : wiicksen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0