But it's meant to be, you and me

min vecka har inte varit min vecka kan man säga. jag sov inte på tre dagar och både engelskan och matteprovet gick sämst, men seminariumena och italienska gick bra. fick C på svenskan iallfall så jävla glad. fan nu är jag taggad på livet igen. träffade på Sofia idag också. Hon är verkligen så bra. är så glad att jag har hittat en vän som henne. imorrn ska jag gå på bio med sara, ida&adde kommer bli grymt med mina babes också ska vi kolla halloween grejer. på lördag blir det eventuellt jobb och jag längtar redan och efter drar jag och sofia ut på trevligheter. ja mitt lov börjar bra och jag är så tacksam för allt jag har i livet. 
Denna bild för att jag är glad här och nästa vecka får jag PLAZA bilderna. can't wait. de är så coola (redansett). längtar verkligen tills tidningen kommer ut och få se hur de ser ut i en tidning. min fjärde tidning wohoo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0