STOPPA HAT

en sak jag tycker alla kan sluta med, det är att nätmobba eller ja mobbning överhuvudtaget.
speciellt såna som bara skriver du är ful, jag vill att du ska dö osv, ah men ni fattar.
förstår inte ens varför man ska göra det. varför inte bara respektera varje person istället för att nedvärdera den?
blir så trött på sånt här och att folk tar livet av sig på grund av sånt här. Det är fan sjukt. Det hade jag nog också gjort om jag hade blivit mobbad konstant i några månader. att få höra hur äcklig och ful man är varje dag, usch
blir så arg på människor ja. RESPEKT är ett ord som alla borde förstå och sluta hata varandra.
alla borde vara glada för varandras skull och bara vara allmänt glada hela tin. men det enda alla är, är just avundsjuk och svartsjuk och det är då orden kommer från de osäkra typerna. jag orkar inte. vissa saker behöver man faktiskt inte säga rakt ut även om ärlighet varar längst, men i det här fallet nej. håll det inom dig. som om det skulle kännas bättre om man hade sagt det svar nej. så var snälla därute och ge alla en chans och va inte så fördomsfulla. PEACE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0