Jun. 23, 2013

Det är sjukt vad mycket det ÖR som ha hänt. Grönan i onsdags med Lollo,Maja Och Sara. Det var askul. Pratade med så många och 30 seconds to mars hälsade på oss personligen och kollade mycket på mig #skryt, Men det är ju ascoolt. På midsommar drog jag,Maja och Sara till öregrund och fyfan va kul det var, träffade sp mycket rrandom folk och det var en skön fylla och igår först jag och Maja till lövsta men sedan till björklinge istället och istället för att betala fick vi band av två killar och det gjorde att vi även fick gå in i öltältet, sen träffade vi även Sebbe där med sin kompis. Mycket trevligt sen sov vi hos Daniel och idag åt vi mat på donken och sen åkte åt varsitt håll. Börjar redan sakna henne haha och det blev Inge jobb imorrn heller. Men älskar mitt sommarlov fyfan har så jävla underbara människor omkring. HA DE BÄST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0