något

nu tänkte jag skriva av mig lite såhär.
men ni vet när ni får kompligmanger,  okej om man får det av en random människa då säger man ju typ okej tack eller någt, men om det är någon vän så blir man ju hur glad som helst. det känns som om man ger sina nära&kära för lite kompligmanger och kärlek enbart för att man inte tänker på det och tar de förgivet. jag börjar nästan gråta/bli asglad när jag får komplimanger av mina vänner eller mikas. för man känner vilka som menar det och inte. nu tänker säkert folk såhär : ah, men du är modell, du vet att du är snygg osv. då säger jag såhär bara för att jag är modell måste jag inte känna mig snygg hela tin osv och jag behöver bara höja mitt självförtroende och det är de, degör på på mikas och bara försöka tänka positivt. Jag är inte van att få komplimanger så det är nog därför jag blir extra glad när jag får det och folk verkligen menar det.mer kärlek borde det finnas i världen. sjukt hur mycket svartsjuka/avundsjuka det finns. klart att det finns tjejer som är superfina och har världens finaste kropp, då dör man ju ett tag faktiskt. jag kan säga att jag e dålig på att ge komplimanger och kanske att ta emot också, men jag försöker iallfall och det är huvudsaken. 

Kommentarer
Postat av: din vän

det känns som att du tar vattnet över huvudet nu. du är inte fin bara för att du är "modell" alla modeller blir ju sönder redigerade på bild, som du, man ser knappt att det är du ibland.. tyvärr :/

Svar: jo jag vet, det skrattar jag bara åt för så är det i den världen :) haha
wiickpeersson.blogg.se

2013-01-18 @ 10:57:06
Postat av: milla

Lyssna inte på alla andra. Bilderna du tar är skitsnygga, och VI som känner dig ser att det är du. Så redigerade är dom ju inte så att man inte ser vem det är haha... :) Och du tar dig inte vatten över huvudet, du behöver få ännu mer komplimanger och styrka. För modellindustrin är kanske den osäkraste industrin av alla som finns. Du för hela tiden jämföras med andra modeller t.ex. DU behöver bli stark, och det ska jag hjälpa dig med. Du är bäst sis!

Svar: åh du är bäst. jag vill ha dig här hemma :( kan du inte komma hem imorrn? <3
wiickpeersson.blogg.se

2013-01-20 @ 21:09:44
URL: http://millapeersson.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0