I CAN SEE YOU'RE SAD, EVEN WHEN YOU SMILE, EVEN WHEN YOU LAUGH I CAN SEE IT. I CAN SEE IT IN YOUR EYES, DEEP INSIDE YOU WANT TO CRY

var på nattfotboll igår med lollo,ida&maja, det var väl kul. det slutade tre så gick då till ida, jag&maja. för lollo fick skjuts hem. så sen vakna vi halv två idag och åt frukost och vi har pratat om vad vi ska kanske åka till majas stuga igen i sommar fast flera, fett kul. då tänker jag bara hur kul jag kan ha med mina vänner, blir så varm inombords hih. imorrn ska jag på plåtning då så 9-18. så det blir en lång dag helt enkelt men får pengar fört så det är värt de.
börjar bli lite nervös nu och mitt humör har varit lite upp&ner. jag har varit orolig åt saker som jag inte ens behöver vara oroliga för, eftersom det inte handlar om mig. aja. nu ska jag sova godnatt
här var jag glad&kemiskt obalans med mina fina. blir så glad när jag ser dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0