HÄRLIGT

I måndags så åkte jag och Ida till Lollo och där var Emma, Becca och Maja och senare kom Teddy. Men sen så drog Maja, Ida och Teddy. Så jag, becca, lollo och emma dansade harlem shake och sen drog vi till donken med gren och vi kom hem runt tre till Becca och igår vakna vi runt tolv och slappade hela dan och sen blev vi sugna på godis och drog till Uppsala i onödan och sen till Tierp så skjutsade gren oss till donken och den köpte vi godis på macken. Sen sov vi hos honom och vi kom hem runt 4 och somna runt 6 och vakna 12 idag och sen fick vi skjuts hem. Så har vi slappar idag och nu sitter jag på bussen hem. Har varit härliga dagar trots vi inte gjort så mycket. Känns konstigt att åka hem, har typ bosatt mig hos Becca haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0