EASIER SAID THAN DONE

lekte med oliwer i skolan idag, han är för bra den killen säger jag bara. håltimmarna blev räddade, haha!
iaf e så skönt att jag precis förbättrade min naturuppgift. jag hatar natur och jag försöker verkligen men för de mesta gåre piss ändå för jag inte pallar haha, aja får se vad heléne ger mig.
ska lägga mig i badkaret nu tänkte jag och sen äre bara fråga olle, älskar't
imorrn äre värdegrundsdag i skolan och sen ska bönderna från klassen följa med mig hem och sedan ska vi på bio EGO awesooome. älskar planerade saker. gu' va jag börjar älska nu helt plötsigt, men ska nog inte säga för mycket, haha... här har vi iallfall mycket kärlek. älskar honom så mycket, går inte ens att beskriva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0